środa, 2 listopada 2011

[27] Co masz na sobie? - fotowyzwania dzień 2.

Kiedy wczoraj zobaczyłam, jaka fotka czeka mnie dziś, miałam nietęgą minę. Akurat nie mam żadnych wyjściowych planów, czeka mnie masa roboty, więc dzień przesiedzę w dresie lub szlafroku. A tu zadanie:
Day 2 - what I wore
Na szczęście poranna wycieczka po pieczywo dostarczyła mi inspiracji. Gdy poczułam dzisiejszy chłód i wilgotne powietrze, od razu sięgnęłam go kieszeni po rękawiczki. I ku mojej uciecze trafiłam na te fotogeniczne.

4 komentarze:

  1. Śliczne rękawiczki! Szukam takich już drugi sezon! Takich kobiecych, szytych z "bogatszego" materiału :) I kolor śliczny. Pasowałby do granatowego płaszcza. A poza tym masz rację! Jesień jest taka fotogeniczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję kochana, też jestem ich fanką. i o dziwo dostałam je od babci, a po swoich babciach nie spodziewam się raczej trafnych odzieżowych zakupów. jednak ta babcia trafiła z rękawiczkami już dwa razy, więc jest w tym specjalistką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zrobiłam już zdjęcie na dzień 2:) nie tak dobre jak twoje, ale jest:)

    OdpowiedzUsuń