czwartek, 17 listopada 2011

[46] Co kryje półka? - fotowyzwania dzień 17.


Dzisiejszy temat ucieszył mnie nawet, bo już dawno miałam uwiecznić kuchenne półki. To niedawny nabytek, w pocie czoła montowany z Lubym. W końcu mam miejsce na kolekcjonowane namiętnie puszki i inne kuchenne pierdoły. Szkoda tylko, że nawet rankiem jest tak ciemno, bo zdjęcia za cholerę nie chcą wychodzić ostro. Zadanie na dziś:
Day 17 - on the shelf
Swoją drogą to przeszłam już połowę wyzwania i dumna jestem, że udało mi się wrzucać fotkę codziennie. Teraz chyba może nastąpić przerwa, bo jutro wylatuję, ale po powrocie uzupełnię braki.

3 komentarze:

  1. Jeśli tak wyglądają Twoje kuchenne półki to musisz mieć cudną kuchnię! Baardzo, ale to bardzo podoba mi się to zdjęcie. Poza tym widzę ikeę i coś jeszcze, w czym ostatnio się zakochałam - herbaty clippera. Właśnie została mi ostatnia torebka zielonej "sprawiedliwej" herbaty. I jest to najlepsza zielona herbata jaką piłam w życiu! Jutro idę na zakupy uzupełnić zapasy :)

    A, i chciałam Cię pochwalić i jednocześnie podziękować - bo po pierwsze codziennie wrzucasz zdjęcia i regularnie wypełniasz wyzwanie, a podziękować, bo zdjęcia są piękne i z przyjemnością się je ogląda :)

    Udanego wyjazdu gdziekolwiek się udajesz i wracaj z nowymi pomysłami :)

    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj moja kuchnia to naprawdę szalone miejsce. może kiedyś zrobię w ogóle sesję domostwa :)

    i dziękuję za te przemiłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób koniecznie, chętnie popodglądam :)

    OdpowiedzUsuń